Nöjda kunder

Ingen marknadsföring är mer kraftfull än den som kommer direkt från våra nöjda kunder. Våra kunders röster och åsikter om våra tjänster är vår bästa referens och det som driver oss att leverera olika lösningar! Vi är stolta över att ha kunder som inte bara väljer att använda våra lösningar, utan som också har upplevt verkliga fördelar och framgångar genom att göra det.

Här är några röster från våra kunder som delar sina erfarenheter och berättar hur våra produkter har påverkat deras verksamheter.

Lena, kommunikatör och eventansvarig Svenska kyrkan Härnösand

"SajnUp - användarvänligt och prisvärt!

SajnUp är en viktigt partner för att underlätta tillgänglighet för både personal och besökare. Vår upptäckt av behovet att boka utanför församlingsexpeditionens öppettider ledde till att vi använde SajnUp för att möta detta behov.

Med SajnUp kan vi arrangera musikkonserter, vare sig de har entréavgift eller inte, samt kan vi arrangera gruppverksamhet och pysselkvällar. SajnUp ger oss fördelen att skapa biljetter för olika åldrar, vilket inte bara minskar matsvinnet genom bättre matberäkning utan också möjliggör anpassat pyssel utifrån åldersgrupper. "

Foto: Alltid marknadsbyrå

Tommy, grundare till Våga Satsa Vinn

"Sajnup har förenklat hela arbetet att hantera mina föreläsningar. Jag kan varmt rekommendera SajnUp till alla som letar efter en lösning för att skapa biljetter och hantera betalningar. Vill även passa på att tillägga att supporten är väldigt hjälpsam!"

Tobbe, frilansande discjockey

"SajnUp har vart varit ovärderliga för mig som artist när det gäller att sälja biljetter till mina online-spelningar som discjockey! Jag började under Covid att leta lösningar för att kunna köra spelningar hemifrån, jag hittade SajnUp och kunde själv skapa mina biljetter med olika betallösningar. Bäst av allt är att SajnUp tar hand om alla transaktioner och skickar över dessa samlat till mig! Jag kan rekommendera SajnUp till alla som vill arrangera online-evenemang!"

Malin, Föreningen Compassen

"SajnUp har tagit bort en stor administrativ börda från våra funktionärer. Vi skapar en biljett och använder sedan länken när vi publicerar både gratis och betalaktiviteter. Det har inte bara förenklat vår administration utan också ökat vår förmåga att nå ut till vårt samhälle och engagera fler människor i våra aktiviteter. Sajnup har gjort det enklare än någonsin för människor att registrera sig och delta i våra evenemang.

Vi är otroligt nöjda med SajnUp och kan varmt rekommenderar deras tjänster till andra organisationer som vill förenkla sin evenemangshantering! Sedan är supporten kanon som svarar även på helger"

Jenny, Götene Ridskola

"På vår ridskola har SajnUp avsevärt förenklat anmälningarna till våra aktiviteter. Vi kan enkelt skapa biljetter till våra evenemang och ta emot betalningar. Detta har tidigare tagit mycket tid för oss, men nu gör SajnUp hela jobbet. Vi kan varmt rekommendera det till alla som behöver en smidig lösning för sina aktiviteter!"

Linn, ägare till Nossans Blommor

"Vi använder Sajnup för administrering av bokningar till alla våra kurser i bukettbindning och bordsdekoration. Det tar bara några minuter att skapa en bokningslänk, och sedan är det bara att publicera den på våra sociala medier. Att slippa hantera alla bokningar via mail och telefon gör livet mycket enklare! En jättestor fördel är att Sajnup tar hand om alla transaktioner åt oss! Vi har bara gott att säga om detta system!"